Mikrus
Administrator
![Administrator Administrator](http://iv.pl/images/q78tvupfmmf6v7r461yw.png)
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mam to wiedzieć!!
|
Wysłany: Wto 21:33, 10 Lis 2009 Temat postu: Plemiona - jednostki |
|
|
Wklejam ten temat, gdyz po zastach stwierdzam, iz nie wszyscy maja opanowana celowosc poszczegolnych jednostek.
Lektura:
=== Piechota ===
* - jest najprostszą jednostką. Jest efektywny w obronie przeciwko kawalerii. deff
* - efektywny w obronie przeciwko infanterii. deff
* - to mocna jednostka atakująca. Efektywna przeciwko Pikinierom. off
* - jest swietny w obronie. deff
=== Kawaleria ===
* - atakuje wioskę po to, by donieść informacje o jej wojsku, budynkach i surowcach. zwiad - skuteczny w obronie przeciw zwiadowcom wroga
* - jest bardzo dobrą jednostką do niespodziewanych ataków. off
* - w szczególności niszczy precyzyjnymi strzałami wrogich Łuczników czyhających za murem obcej wioski. off
* - jest elitą wojsk. Posługuje się ciężkim mieczem oraz zbroją. Może być użyty zarówno w obronie jak i w ataku. Choc w obronie zdaje sie byc efektywniejszy. deff/ off (rzadko)
=== Bronie oblężnicze ===
* - pomaga w ataku na inne wioski, ponieważ uszkadza mur obronny wroga. off. Jednostka w wojskach offowych OBOWIAZKOWA w ilosci min. 250 sztuk.
* - nadaje się do niszczenia cudzych budynków. W zależności od ilości katapult poziom budynku jest redukowany do niższego. off i jako deff --> z Ogniem olimpijskim
=== Specjalne ===
* - chroni twoją wioskę, jak również twoich sprzymierzeńców, przed obcymi napadami (może również uczestniczyć w atakach). Każdy gracz może posiadać tylko jednego rycerza.
* - może obniżyć poparcie w wiosce atakowanej. Jednorazowy atak szlachcicem zmniejsza poparcie losowo od 20 do 35 punktów poparcia. Po obniżeniu poparcia na zero lub niżej, wioska jest zdobyta.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|